Informatie over bestellen, betalen en verzenden.

Als je het artikel of de artikelen die je graag wilt bestellen hebt gevonden op ventdunord.nl, kun je op de knop 'toevoegen aan winkelmandje' klikken. Dan krijg je een duidelijk overzicht van alle artikelen die je in je winkelmandje hebt. UJe kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen. Als je verder wilt winkelen, kunt je jouw winkelwagen altijd vinden in de rechterbovenhoek van de pagina als je op een desktop werkt of in de rechteronderhoek als je mobiel winkelt. Zodra je doorgaat met afrekenen, krijg je een overzicht van de winkelwagen. Hier kun je alle producten die je in je winkelmandje hebt aanvinken en eventueel de aantallen wijzigen. Onder het overzicht vind je een veld waar je een vouchercode kunt toevoegen als je die hebt. Volg dan de volgende stappen:

 

Account :

Als je al geregistreerd bent op onze website, kun je ervoor kiezen om in te loggen. Als je een nieuwe klant bent, vul dan alle verplichte velden in. Vul daarna je afleveradres in. Onder je adresveld kun je kiezen of je hetzelfde adres wilt gebruiken voor je factuuradres of een ander adres. Als je een ander adres wilt gebruiken, vink dan het vakje aan en vul vervolgens het factuuradres in. Na het correct invullen van het formulier klik je op de knop "Opslaan" om door te gaan naar de tweede stap.

Verzendinformatie :

 

Betalingsmogelijkheden :

Volgende betalingsmogelijkheden zijn beschikbaar: Ideal, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Shop pay, Apple pay, Google pay, PayPal.

Als je de betaling hebt gedaan, ontvang je een bevestigingsmail dat je betaling is geaccepteerd en een e-mail met de factuur met de details van je bestelling. Zodra we de bestelling hebben verzonden ontvang je een e-mail met een track en trace code zodat je kunt volgen wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Geannuleerde artikelen:

We houden ons online assortiment continu nauwlettend in de gaten. Voor de bezorging van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in zeldzame gevallen gebeuren dat een artikel in je bestelling niet op voorraad lijkt te zijn bij het verwerken van je bestelling, of dat het artikel niet voldoet aan onze kwaliteitseisen. In dit geval storten we het aankoopbedrag van het betreffende artikel (inclusief verzendkosten) terug op je rekening.